Naar IN-Z.be

Opleidingsfonds dienstencheques - Assertiviteit - 3,5u (E572)

Van de dienstencheque-werknemers wordt verwacht dat ze een goede band opbouwen met de klant, dat ze zo goed mogelijk aan de verwachtingen van de klant voldoen, oog en oor leren hebben voor de wensen van de klant, enz.

Maar dat is niet altijd even gemakkelijk, de klant is misschien wel koning maar de dienstencheque-werknemers moeten ook kunnen aangeven wat de eigen grenzen zijn. Daarnaast moeten ze leren een verzoek doen en een wensen- en eisenpakket kunnen presenteren.

Tijdens de vorming helpen we de werknemers inzicht te krijgen in de mogelijke manieren om een assertieve opstelling te realiseren en leren ze welk effect dit heeft op de werksituatie. Zo leren ze hun gedrag beter kennen en leren ze reflecteren over het effect ervan op anderen.

Praktisch

  • Duur: 1 sessie van 3,5u (het precieze aanvangsuur: te bepalen door de opdrachtgever)
  • Groepsgrootte: minimum 6, maximum 14 deelnemers
  • Locatie: te bepalen door de opdrachtgever

Offerte aanvragen?

Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!