Naar IN-Z.be

Opleidingsfonds dienstencheques - Omgangskunde - 4u (E06267)

Het dienstenchequebedrijf wenst dat de huishoudhulp aandacht besteedt aan een efficiënte, aangename en doeltreffende omgang met voornamelijk klanten, maar ook collega’s en anderen die in contact komt met het bedrijf. Vanuit de visie en het beleid lijkt dit vanzelfsprekend, maar om dit om te zetten in de praktijk is dat niet altijd evident.

Vanuit professioneel standpunt bekeken zou er met iedereen op een goede en correcte manier moeten worden omgegaan in het belang van een goede dienstverlening. Maar, hoe doe je dat? Welke communicatieve aspecten spelen een rol? Welke attitudes zijn vereist? Wanneer dreigen er problemen te ontstaan? Hoe kun je hierop anticiperen? Wat als je moet omgaan met mensen die ‘anders’ zijn dan jezelf? … Op dit soort vragen biedt deze vorming een antwoord.

Praktisch

  • Duur: 1 sessie van 4u (het precieze aanvangsuur: te bepalen door de opdrachtgever)
  • Groepsgrootte: minimum 6, maximum 14 deelnemers
  • Locatie: te bepalen door de opdrachtgever

Offerte aanvragen?

Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!