Naar IN-Z.be

Functiecomplement - Opvangen van klachten en dreigementen

De deelnemers leren tijdens de training:

  • Dreigementen gepast afgrenzen
  • Professioneel reageren op een dreigement
  • De onderliggende nood van het dreigement op tafel leggen.
  • Gepast reageren op klachten.
  • In gesprek met klanten met een klacht achterhalen wat de nood/bezorgdheid is.
  • In overleg een voorstel formuleren.
  • En mededeling in vraagvorm formuleren.
  • Uit discussie blijven en uit het oordeel blijven.
  • De verschillende perspectieven van de situatie benoemen en erkennen.

Praktisch

  • Duur: 1 sessie van 8u (het precieze aanvangsuur: te bepalen door de opdrachtgever)
  • Groepsgrootte: minimum 6, maximum 14 deelnemers
  • Locatie: te bepalen door de opdrachtgever

 

Offerte aanvragen?

Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!