Werknemers - Maaltijdgebeuren
Doelstellingen
- Keukenmedewerkers zien de impact van hun werk op de vloer
- Keukenmedewerkers zien in dat onjuistheden die in de keuken gebeuren impact hebben op de maaltijdbedeling.
- Keukenmedewerkers worden in contact gebracht met hun hun resultaat
- Keukenmedewerkers verwerven inzichten in de effecten van de door hun bereide maaltijden
- Keukenmedewerkers krijgen voeling met hoe maaltijden die zij bereid hebben, worden ervaren door de gast (bewoners uit het woonzorgcentrum)
- De medewerkers onderkennen hun impact op de maaltijdervaring van de gast
- De medewerkers kennen de aspecten van gastgericht werken en gastgericht gedrag
- De medewerkers dresseren de borden smakelijk
- De medewerkers serveren de maaltijd klantvriendelijk
- De medewerkers dekken de tafel volgens de regels van de etiquette
Offerte aanvragen?
Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!