Naar IN-Z.be

Werknemers - Professioneel telefoneren

Een prettig en professioneel telefoongesprek is een visitekaartje van de medewerker, van de afdeling en van de organisatie waarvoor hij/zij werkt. 

De medewerker bepaalt vaak de eerste indruk van de klanten. Hoe hulpvaardiger, klantgerichter, efficiënter en vriendelijker hij/zij de klanten te woord staat, hoe positiever klanten over de organisatie denken.

Maar hoe beantwoord je nu eigenlijk een oproep? Hoe voer je een gesprek? Hoe onderbreek je bijvoorbeeld een langdradige beller op een vriendelijke en tactvolle wijze?
Deze vorming biedt een antwoord op deze vragen en leert de medewerker hoe je op professionele en efficiënte manier een telefoongesprek voert.

Doelstellingen

  • Inzicht verwerven en verfijnen in de verschillende stappen van een inkomend en uitgaand telefoongesprek.
  • Een goede eerste indruk kunnen maken tijdens de contactlegging en een telefoongesprek correct leren afsluiten.
  • Het kunnen inwinnen van voldoende en juiste informatie tijdens een professioneel telefoongesprek. 
  • Een mondeling en/of schriftelijk verslag kunnen uitbrengen van een telefoongesprek.
  • Het onder de knie krijgen van een aantal gesprekstechnieken om een goed telefoongesprek te voeren.
  • Inzicht verwerven in de eigen vaardigheden en attitudes wat betreft telefoneren en deze bijsturen voor een professioneel telefoongesprek.

 

Offerte aanvragen?

Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!