Naar IN-Z.be

Werknemers - Verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening

Wordt er in je organisatie aandacht besteed aan een efficiënte, aangename en doeltreffende omgang met klanten, collega’s en ieder ander die in contact komt met je organisatie? 

Vanuit de visie en het beleid lijkt dit wel vanzelfsprekend, maar gebeurt dit ook zo in de praktijk? Want omgaan met de ene persoon gaat al wat gemakkelijker dan omgaan met de andere. 

Vanuit professioneel standpunt bekeken zou er met iedereen op een goede en correcte manier moeten worden omgegaan.

Hoe doe je dat? Welke communicatieve aspecten spelen een rol? Welke vaardigheden zijn vereist? Wanneer dreigen er problemen te ontstaan? Hoe kun je hierop anticiperen? Wat als je moet omgaan met mensen die ‘anders’ zijn dan jezelf, die andere verwachtingen hebben...? 

Op dit soort vragen biedt deze vorming een antwoord.

Doelstellingen

  • Verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening.
  • Verwerven en verfijnen van inzichten m.b.t. omgangskunde.
  • Verwerven en verfijnen van competenties (vaardigheden en attitudes) m.b.t. omgangskunde. 
  • Het formuleren van persoonlijke leerpunten en het opstellen van een persoonlijk actieplan.

 

Offerte aanvragen?

Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!