Werknemers - Doelstellingsgericht werken in de thuiszorg
Hoe krijg je terug beweging in uitzichtloze klantensituaties? Via doelstellingsgericht werken. Door te vertrekken vanuit de behoeftes van zowel de klant als de verzorgende worden er resultaten geboekt en weet iedereen waar we naartoe willen. In deze vorming brengen we de principes van doelstellingsgericht werken op maat van de verzorgenden. Door te kiezen voor een verdiepingstraject wordt doelstellingsgericht werken een gedeelde verantwoordelijkheid en krijgen je medewerkers concrete handvaten mee om te gebruiken in uitzichtloze klantensituaties. Op die manier hou je tevens de motivatie van je medewerkers hoog.
Doelstellingen
- Behoeftegericht en doelgericht leren kijken naar klantensituaties
- Een onderscheid kunnen maken tussen doelen en middelen
- Het gesprek leren aangaan over botsende behoeften
- Beweging brengen in uitzichtloze klantensituaties
- Met meer zelfvertrouwen en zelfzekerheid lastige klantensituaties tegemoet treden
Offerte aanvragen?
Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!