Naar IN-Z.be

Werknemers - Sociale en morele hulp aan klanten in de thuiszorg

Als toegewijde medewerker in de thuiszorg is jouw rol niet alleen beperkt tot het vervullen van taken; het gaat verder dan dat. Onze vorming neemt je mee naar de kern van persoonlijke zorg, waar elke klant een uniek verhaal heeft en waar jouw inzet het verschil maakt. We denken na over onze eigen taken, (vrije)tijdsbesteding van klanten, weerstanden bij verandering en jouw rol hierin. Om onze zorg nog meer te personaliseren, introduceren we het concept van een klantenpaspoort. Hierbij leren we hoe we belangrijke informatie over onze klanten kunnen vastleggen om de zorg beter af te stemmen op hun individuele behoeften. Samen streven we ernaar om een impactvolle en empathische benadering te ontwikkelen die de zorg in de thuisomgeving naar een hoger niveau tilt.

Doelstellingen

  • Klanten stimuleren in sociale contacten.
  • Klanten helpen in het beoefenen van een zinvolle en aangename tijdsbesteding.
  • Beseffen dat veranderen niet evident is.
  • Weerstanden begrijpen en ermee leren omgaan.
  • Impactvolle klantgerichte zorg verhoogt tevens de intrinsieke motivatie van medewerkers.

Offerte aanvragen?

Wens je meer info? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!